שירות אישי

 

אנו בקבוצת אפסילון מחויבים להעניק ללקוחותינו שירות איכותי המבוסס על מומחיות ומקצועיות, זמינות ונגישות, אדיבות וסבלנות, באופן שיענה בצורה הטובה ביותר על צרכי הלקוחות ויאפשר לקבל שירות מצוין לשביעות רצונם.

 

 

עובדי החברה פועלים על פי הדין ובהתאם לנוהלי עבודה ברורים, ועושים ככל שלאל ידם על מנת לבצע את מבוקשם של הלקוחות במסגרת החוק.

 

לחברה חשוב לשמור על פרטיות הלקוחות - לשם כך עובדי החברה תודרכו לשמור על פרטיות הלקוחות ופועלים בהתאם להוראות אבטחת מידע קפדניות.

 

לחברה קוד אתי אשר חל על כל עובדיה ומנהליה. אחד מעקרונות הקוד הוא החובה לנהוג בלקוחות בהגינות ובכבוד.

 

זמני תגובה

 

אנו מתחייבים, כי פניה טלפונית אל מוקד שרות הלקוחות תענה במיידי (עד שתי דקות) על ידי המערך העורפי או מנהלי התיקים שלנו.

 

נציג התפעול המקבל את השיחה ישוחח עם הלקוח באדיבות ובסבלנות, הנציג יספק תשובה עניינית ומקצועית לשביעות רצון הלקוח.במקרה בו בקשת הלקוח דורשת בירור נוסף, יחזור אליו הנציג המטפל עם תשובה תוך 2 ימי עבודה.

  

נגישות

 

ניתן לפנות למרכז שירות הלקוחות של החברה בימים א'- ה' בין השעות 8:30 ועד 18:00:

 

1. באמצעות הטלפון : 03-7450500.

2. באמצעות פקס מס': 03-6439111

3. דוא"ל: epsilon@epsilon.co.il

4. להגיע למשרדינו : בקומה 7 ברח' איינשטיין 40, מגדל קניון רמת אביב, תל אביב. 

 

 

 

מקצועיות עובדי החברה

 

החברה מעמידה לרשות לקוחותיה מנהלי השקעות ומנהלי קשרי לקוחות בעלי מומחיות ומקצועיות. בתהליך הגיוס ישנה הקפדה על שירותיות,אמינות, ניסיון ומקצועיות.  על מנת לשמר את רמת המקצועיות והשירותיות, מבוצעות הדרכות והכשרות שוטפות לעובדי החברה.

 

 

 

הלקוח במרכז

 

שביעות רצון הלקוחות היא ערך עליון בעינינו. לפיכך, נעשה כל מאמץ להיות קשובים ללקוח ולהבין את צרכיו על מנת להעניק לו פתרון הולם.

 

הננו מחויבים לתרבות ארגונית ממוקדת לקוח, המבוססת על הקשבה ומענה מהיר ומקצועי לפניות הלקוחות.

 

 

 

ממונה על פניות הציבור ו- "קו חם"

 

לחברה ממונה לתלונות הציבור וכן קו חם לתלונות(אנונימיות) מצד ספקים, עובדים ולקוחות. לקוחו שאינו מרוצה מהשירות שקיבל מוזמן לפנות באמצעות צינורות אלו.

 

הממונה על פניות הציבור

 

טלפון: 03-7450503

 

פקס:  6411891 - 03

דוא"ל:  erez@epsilon.co.il

 

 

קו חם

ערוץ תקשורת לתלונות אנונימיות מצד עמיתים ספקים ועובדי החברה

 

טלפון: 03-7450503

 

פקס: 6411891 - 03

דוא"ל:   anonimi@epsilon.co.il

 

 

 



[1] אמנת השירות מנוסחת בלשון זכר לצורך הנוחות בלבד ומתייחסת לנשים ולגברים כאחד.

פגישה אישית




נציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

120x600_bell