ניהול תיקי השקעות אישי

Epsilon _private      Epsilon _premium      platinum

 

 

ניהול תיק השקעות מיועד ללקוחות המעוניינים בשירותי ניהול תיק השקעות על ידי מנהל השקעות מנוסה בשירות אישי.

 

שקיפות מלאה וביטחון מקסימלי


חשבון ההשקעות מתנהל בסניף הבנק של הלקוח תוך מתן ייפוי כח לאפסילון המוגבל לביצוע פעילות בניירות ערך. אפסילון אינה יכולה למשוך או להעביר ניירות ערך או כספים מחוץ לחשבון למעט גביית דמי ניהול. הלקוח יכול לצפות בכל עת  בתיק ההשקעות הן באתר הבנק והן באתר אפסילון.


התאמה אישית

 

תיק ההשקעות  נבנה תוך התאמה מלאה לצרכי הלקוח על מנת להשיג את התוצאות המצופות בטווח הארוך. תהליך ניתוח הצרכים מתבצע במהלך פגישה אישית בין הלקוח ומנהל תיקים  מקצועי בעל ידע רחב בשוק ההון. במהלך הפגישה על מנת לבצע התאמה אופטימלית .

 

לאחר בחינת מכלול הנכסים וההתחיבויות של הלקוח תוך בדיקת טווח ההשקעה, מידת ההיכרות של הלקוח עם שוק ההון התאמה אישית של רמת הסיכון,התאמת רמת הנזילות הרצויה, טווח ההשקעה העתידית. ותשואה מבוקשת.

 

לאחר פתיחת התיק מבוצעת שיחה עם מנהל ההשקעות האישי אשר ינהל את התיק בפועל. בשיחה עוברים יחד על אפיון הצרכים הראשוני ומסכמים את מבנה התיק ובאלו כלים פיננסים יעשה שימוש בניהול
התיק.


תהליך ניהול ההשקעות



ניהול ההשקעות באפסילון הינו ניהול רוחבי בהתאם ל "תיק מודל" - תיקי לקוחות בעלי אותו פרופיל השקעה מבחינת פילוח התיק לאפיקי השקעה והרכב נכסים.

התאמת מדיניות ההשקעה לצורכי הלקוח מתבססת על ניתוח מדוקדק של כלל אפשרויות ההשקעה השונות תוך גמישות מחשבה ותגובה מהירה לשינויים המתרחשים בשוק ההון.

 

שקיפות בדיווחים ועדכונים מקצועיים



מדי חודש נשלח ללקוח דוח המפרט את הרכב תיק ההשקעות, התשואה שנצברה בתיק החלוקה לאפיקי ההשקעה השונים ,השוואה (Benchmark) למדדי השקעה מקובלים בשוק " ודמי הניהול החודשיים שנגבו מהחשבון.



המידע זמין גם ברמה יומית באמצעות אתר האינטרנט של הבנק שבו מנוהל החשבון וכן באתר האינטרנט של אפסילון המאפשר לגשת למידע בצורה מאובטחת.



אנו שולחים מדי שבוע סקירה שבועית בשפה בהירה גם למי שלא עוקב באופן יומיומי אחר הנעשה בשוק ההון .בסקירה אנו מסקרים שינויים בשוק ההון ומתרגמים את השינויים הללו למדיניות ההשקעה

 

שירות אישי

 

באפסילון מאמינים בכוחו של השילוב שבין מקצוענות בתחום ההשקעות לבין שירות ללקוח ברמה הגבוהה ביותר.

 

מעגל השירות

 

מנהל תיק ההשקעות - מלווה את הלקוח בצורה מקצועית וזמין לשאלות. יוזם שיחות עדכון תקופתיות לגבי התיק

 

מנהל קשרי לקוחות - מלווה את הלקוח מפתיחת תיק ההשקעות ויוזם שיחות עדכון תקופתיות

 

המערך העורפי - נותן שירות אישי לגבי בקשות שירות שונות , דיווחים וסיוע בכניסה לאתר האינטרנט.

ניהול תיקי השקעות

 


עוד בנושא ניהול תיקים

פגישה אישית




נציגנו יחזרו אליכם בהקדם האפשרי

120x600_bell